LinkedIn foredrag, International Club Copenhagen, Få nøglen til LinkedIn, LinkedIn ekspert Martin Sattrup Christensen

Det er en stor glæde, at være inviteret af International Club Copenhagen (ICC) til, som LinkedIn ekspert, at fortælle et af Danmarks stærkeste netværk om LinkedIn. ICC medlemmerne vil med et intenst indlæg få nøglen til LinkedIn, så de selv kan åbne for alle de muligheder, som den største B2B netværksplatform tilbyder.

ICC – et stræk internationalt netværk

Med mere end 4200 medlemmer er ICC et af Danmarks største netværk. Det har et klart internatinalt fokus. Man kan kun blive en del af dette netværk gennem en personlig invitation. Netvrækets medlemmer kendetegnes via deres evne til at skabe indflydelse, carisma og mål – samt ikke mindst evnen til at nå disse mål. Det er derfor med en vis stolthed, at vi modtog invitationen. Det er en anerkendelse netop i dette netværk, at være ekspert i brugen af LinkedIn. Foredraget – Få nøglen til LinkedIn – afholdes hos ICC mandag den 8. oktober i Lyngby.

Få nøglen til LinkedIn

Deltagerne fra ICC vil få et indblik i hvordan man på LinkedIn, med udgangspunkt i en stræk personlig Linkedin profil, kan opbygge et velfungerende netværk. Et netværk der kan medvirke til, at man som organisation eller enkeltperson når sine mål.

Alle deltagerer på kurset vil også modtage LinkedIn Sucess Systems nye guidebog ”6 Quick Fixes”, som udbygger den værdi, de får som deltager i netværksmødet. Med den nye guide kan de nemt opbygge en perfekt LinkedIn profil, som hjælper dem med at blive fundet og anset som ekspert af deres målgruppe.

Derfor er det vigtig at få nøglen til LinkedIn

I dag er der næsten 2,3 millioner brugere på LinkedIn i Danmark. Af dem er 58 % beslutningstagere. Så det er et forretningsudviklings- og markedsføringsværktøj, du ligesom dine kunder og konkurrenter bør benytte. Vidste du for eksempel at:

  •  90 % af beslutningstagerne reagerer ikke på uopfordrede henvendelser … men de reagerer positivt på relationsopbyggere, der plejer “forholdet” og giver værdi.
  • 75% af køberne af dine services eller produkter bruger digitale medier til at få informationer om dig og dine ydelser. Derfor har du brug for en førsteklasses digital tilstedeværelse og aktivitet.
  • Køberne er allerede igennem 57 % af købsprocessen, inden de kontakter dig. Det er derfor vigtigt, at du er synlig og den, de først tænker på.
  • Købsbeslutninger træffes af gennemsnitligt 5,4 personer. Du er nødt til at identificere denne gruppe mennesker og tale til deres behov

LinkedIn understøtter dit personlige brand

I foredraget – Få nøglen til LinkedIn – vil der være fokus på, hvordan man benytter LinkedIn til at opbygge sit personlige brand. Hvis du er interesseret i at læse mere, så kan jeg anbefale artiklen – En perfekt CEO LinkedIn profil skaber resultater. Den går netop i dybden omkring sammenhængen mellem ens LinkedIn profil og ens personlige brand.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage i foredraget – Få nøglen til LinkedIn, er du meget velkommen til at læse bloggen: Har du fundet nøglen til LinkedIn. Eller deltage i et af LinkedIn Success Systems mange kurser. Det kan du læse mere om her.

Foredraget afholdes af Martin Sattrup Christensen, CEO hos LinkedIn Success Systems.

LinkedIn ekspert med stor forretningsforståelse

Martin Sattrup Christensen er LinkedIn ekspert og har været aktiv på LinkedIn siden 2004. Siden 2008 har han været superbruger af LinkedIn.

Martin har med succes benyttet Miller Heimans Strategic Selling i internationale organisationer som ISS, Compass Group, SSP og Berendsen Textil Service til at skabe markante forretningsudviklings baserede resultater.

Denne baggrund har skabt det perfekte grundlag for at forstå og videreformidle, hvordan LinkedIn kan benyttes som et særdeles effektivt forretningsudviklings- og markedsføringsværktøj, herunder hvordan det bedst muligt integreres i de daglige rutiner.

De fleste tilgang til LinkedIn sker fra et Social Media perspektiv og mister derfor muligheden for at bruge det til forretningsudvikling. Hvis man går til LinkedIn, som en dynamisk database af kontakter og potentielle kundeemner, så er man godt på vej til at opnå succes og vækst.

Martin Christensen
Related Posts