LinkedIn-ekspert, Linkein tips, LinkedIn rådgiver

Er din reception åben på LinkedIn – byder den velkommen? Du tænker sikkert, hvad mener han med det? Spørgsmålet er fair nok, for vi har jo ikke en reception på LinkedIn – og så alligevel.  Læs eller se videoen her hvor LinkedIn-ekspert Martin Sattrup Christensen giver råd til hvordan du skaber en onlin reception på LinkedIn.

Betragt din LinkedIn profil som din online reception – byder den velkommen på en god måde– og godt nok?

Undersøgelser har vist, at du har 4 sekunder til at fange interessen fra dem, der besøger din profil.

Som velkomst har du umiddelbart to meget vigtige elementer til din rådighed: Dine billeder og dine ord.

Dit baggrundbanner og dit foto – er DE to billeder, der giver det eneste emotionelle digitale indtryk.  Billederne skal derfor signalere: Tillid, troværdighed og sympati.

I forhold til din profiltekst, skal den svare på spørgsmålene:

  1. Er du den jeg som potentiel kunde leder efter?
  2. Forstår du mig og mine udfordringer?
  3. Kan jeg stole på dig?

Vil du gerne vide mere om, hvordan du får den ultimative LinkedIn profil?

Jeg har skrevet et lang række blog om hvordan du opbygger den ultimative LinkedIn profil. Går du med tanker om at skifte job eller er du aktivt jobsøgende, så kan du hente nogle tips i bloggen Bliv fundet til ønske jobbet med en skarp LinkedIn profil. Her får du en række gode tips til hvordan du opbygger din LinkedIn profil, så du bliver fundet og set som ekspert på dit område. Bloggen er målrettet til dem, som er på udkik efter nyt job, men der er også mange gode tips af hente til dem, der bare vil optimere deres profil.

Er du direktør og ønsker inspiration til hvordan du og din virksomhed kan arbejde med LinkedIn, så kan du hente nogle rigtig gode tips i bloggen En rigtig CEO LinkedIn profil kan skabe top resultater.  Som direktør kan du virkelig benytte LinkedIn til at skabe resultater. Men hvordan skal en CEO LinkedIn profil se ud for at man kan skabe sig et personligt brand der virker? Det er et spørgsmål, som mange direktører stiller sig selv meget naturlig i denne digitale tidsalder. Bloggen giver ikke bare svaret, men også brugbare råd til at opbygge en stærk LinkedIn profil.

 

Styrk jeres fælles indsats på LinkedIn

 Dit team har uden tvivl hørt om LinkedIn, og de fleste af dem vil endda have en LinkedIn-profil. Men har dit team set det fulde potentiale i LinkedIn? Kender de det fulde omfang af LinkedIn og den positive indvirkning det kan få på deres egen og virksomhedens succes? LinkedIn er uden tvivl det mest undervurderede værktøj i B2B-sektoren.

 

LinkedIn Success Systems tilbyder 1 times LinkedIn kursus og orientering. Så du kan se, hvordan LinkedIn kan forbedre resultaterne i din virksomhed. Når alt kommer til alt, ved du ikke, hvad du ikke ved. Så når vi fortæller dig, hvordan det er muligt at frigøre LinkedIn-potentialet i din virksomhed og gå i dybden med de muligheder vores system tilbyder, har du det bedste beslutningsgrundlag. Og den time er vel investeret da det kun koster din og dit teams tid. Vi giver denne in-house orientering uanset om det er i København, Aarhus, Aalborg, Odense eller andre dele af Danmark.

 

Martin er LinkedIn-ekspert og CEO for LinkedIn Success Systems

Martin Sattrup Christensen er LinkedIn-ekspert og har siden 2004 været aktiv på LinkedIn. Martin er en af de få internationalt erfarne direktører og professionelt bestyrelsesmedlem med stærke dokumenterede resultater i virksomhedsledelse, innovation og forretningsudvikling i små og mellemstore virksomheder samt start-ups.

Martin kombinerer sin forståelse for opbygning af forretningsmodeller med fokus på eksekvering og resultater. Resultater, der er skabt på en solid forretningsforståelse samt viden om hvordan man leder, motiverer og skaber resultatorienterede kulturer.

Martin har med succes benyttet Miller Heimans Strategic Selling i internationale organisationer som ISS, Compass Group, SSP og Berendsen Textil Service til at skabe markante resultater.

Denne baggrund har skabt det perfekte grundlag for at forstå og videreformidle, hvordan LinkedIn kan benyttes som et særdeles effektivt forretningsudviklings- og markedsføringsværktøj, herunder hvordan det bedst muligt integreres i de daglige rutiner.

Martin Christensen
Related Posts