LinkedIn Ekspert, Digitalt Håndtryk, Personal branding on Linkein, Personlig Branding

Er dit digitale håndtryk imødekommende? Hvem har du hilst på i dag? Jeg tænker ikke på dem du har mødt ansigt til ansigt. Jeg tænker på dem du har mødt digitalt – dem der har søgt dig på google eller LinkedIn. Se her LinkedIn Ekspert Martin Sattrup Christensen råd om hvordan du skaber et stærkt digitalt håndtryk.

Udfordringen er, at i dag er det første håndtryk digitalt – og vi er ikke til stede når det sker.

Så hvordan er dit digitale håndtryk – er det imødekommende?

Eller hvordan bliver det imødekommende?

Du har sikkert set den første film om betydningen af dit baggrundsbanner og dit foto. Så her får du 3 andre meget vigtige punkter til din profil:

  1. Din overskrift – den vigtigste del på din profil – her kan du fortælle din målgruppe om hvad du kan gøre for dem – hvad er du ekspert i – brug de søgeord som din målgruppe vil anvende på Google for at finde dig.

 

  1. Har du et resume på din profil? Hvis ikke, så skal du lave et resume der fortæller hvem du er, hvad du laver og hvordan du kan hjælpe din målgruppe – husk det er kun de første 2 linjer der vises i de vigtige første 4 sekunder – så sørg for de siger hvilken værdi du giver din målgruppe.

 

  1. Din erfaring – dit nuværende job – det skal være helt synkroniseret med dit resume, så du skaber troværdighed og viser, at du er ekspert på dit felt.

 

Vil du gerne vide mere om, hvordan du får den ultimative LinkedIn profil?

Jeg har skrevet et lang række blog om hvordan du opbygger den ultimative LinkedIn profil. Det er nogle af mine bedste råd som LinkedIn ekspert. Går du med tanker om at skifte job eller er du aktivt jobsøgende, så kan du hente nogle tips i bloggen Bliv fundet til ønske jobbet med en skarp LinkedIn profil. Her får du en række gode tips til hvordan du opbygger din LinkedIn profil, så du bliver fundet og set som ekspert på dit område. Bloggen er målrettet til dem, som er på udkik efter nyt job, men der er også mange gode tips af hente til dem, der bare vil optimere deres profil.

Er du direktør og ønsker inspiration til hvordan du og din virksomhed kan arbejde med LinkedIn, så kan du hente nogle rigtig gode tips i bloggen En rigtig CEO LinkedIn profil kan skabe top resultater.  Som direktør kan du virkelig benytte LinkedIn til at skabe resultater. Men hvordan skal en CEO LinkedIn profil se ud for at man kan skabe sig et personligt brand der virker? Det er et spørgsmål, som mange direktører stiller sig selv meget naturlig i denne digitale tidsalder. Bloggen giver ikke bare svaret, men også brugbare råd til at opbygge en stærk LinkedIn profil.

Styrk jeres fælles indsats på LinkedIn

 Dit team har uden tvivl hørt om LinkedIn, og de fleste af dem vil endda have en LinkedIn-profil. Men har dit team set det fulde potentiale i LinkedIn? Kender de det fulde omfang af LinkedIn og den positive indvirkning det kan få på deres egen og virksomhedens succes? LinkedIn er uden tvivl det mest undervurderede værktøj i B2B-sektoren.

LinkedIn ekspert Martin Sattrup Christensen tilbyder 1 times LinkedIn kursus og orientering, så du kan se, hvordan LinkedIn kan forbedre resultaterne i din virksomhed. Når alt kommer til alt, ved du ikke, hvad du ikke ved. Så når vi fortæller dig, hvordan det er muligt at frigøre LinkedIn-potentialet i din virksomhed og gå i dybden med de muligheder vores system tilbyder, har du det bedste beslutningsgrundlag. Og den time er vel investeret da det kun koster din og dit teams tid. Vi giver denne in-house orientering uanset om det er i København, Aarhus, Aalborg, Odense eller andre dele af Danmark.

 

Martin er LinkedIn ekspert og CEO for LinkedIn Success Systems

 

Martin Sattrup Christensen er LinkedIn ekspert og har siden 2004 været aktiv på LinkedIn. Martin er en af de få internationalt erfarne direktører og professionelt bestyrelsesmedlem. Han har skabt stærke dokumenterede resultater i virksomhedsledelse, innovation og forretningsudvikling i små og mellemstore virksomheder samt start-ups.

Martin kombinerer sin forståelse for opbygning af forretningsmodeller med fokus på eksekvering og resultater. Resultater, der er skabt på en solid forretningsforståelse samt viden om hvordan man leder, motiverer og skaber resultatorienterede kulturer.

Martin har med succes benyttet Miller Heimans Strategic Selling i internationale organisationer. Det er virksomheder som ISS, Compass Group, SSP og Berendsen Textil Service til at skabe markante resultater.

Denne baggrund har skabt det perfekte grundlag for at forstå og videreformidle, hvordan LinkedIn kan benyttes som et effektivt forretningsudviklings- og markedsføringsværktøj. Herunder hvordan det bedst muligt integreres i de daglige rutiner.

Martin Christensen
Related Posts